Robonext

Repeterende en tijdrovende bedrijfsprocessen
Van klantenservice tot HR, financiën, juridische zaken en inkoop – mensen zoeken handmatig informatie op in databases, typen updates in, gaan van de ene applicatie naar een andere, knippen en plakken, sturen follow-up e-mails, nemen alledaagse beslissingen. Steeds maar opnieuw.

In vele gevallen wachten klanten aan de andere kant van de telefoon terwijl dit handmatige werk aan de gang is. En met elk handmatig proces, is er een nieuwe kans op menselijke fouten.

Dit soort uitdagingen in bedrijfsprocessen is precies waar Robotic Process Automation (RPA) voor gemaakt is.  Simpel gezegd bestaat RPA uit het inzetten van software "robots" om repetitieve, regel-gebaseerde digitale processen af te handelen, waarbij de robots interageren met applicaties en informatiebronnen op dezelfde manier zoals uw medewerkers. Typische toepassingen zijn het ingeven van orders, het verwerken van leveranciersfacturen en het beheren van masterdata.

Nieuwe ontwikkelingen
Door zijn brede toepasbaarheid is RPA een krachtige technologie, die bovendien steeds evolueert. De nieuwste ontwikkelingen maken het mogelijk om ook complexere processen te automatiseren, door gebruik te maken van Artificiële Intelligentie (AI), bijvoorbeeld bij het interpreteren van documenten en e-mails.

Robonext
Sinds onze oprichting in 2018 hebben we ervaring opgedaan in verschillende sectoren, voor kleinere maar ook voor grote bedrijven en instellingen. Ons succes ligt in de aanpak die wij verkiezen: klein starten, showcases realiseren, projecten succesvol uitvoeren, enthousiasme creëren en dan pas opschalen. Robonext deelt graag met u een aantal inzichten over RPA en hoe deze technologie uw organisatie een concurrentievoordeel kan geven. 

Kennismaking met RPA en Robonext
Schrijf u in voor één van de gratis webinars over RPA van robonext en Brabant Business Media:

Voor testimonials en voorbeelden uit de praktijk gaat u naar robonext cases.

Gerelateerd