24 juni 2019

Construction bekroond tot 'TOP BAU TRUCK

‘De beste op de markt’

De DAF CF Construction trucks hebben de prestigieuze 'TOP BAU Truck Award 2019' in Slowakije gewonnen. De award is een initiatief van het Slowaakse vakblad Transport a Logistika. Transporteurs en vrachtwagenchauffeurs riepen de serie stoere DAF trucks uit tot de beste constructievoertuigen op de markt vanwege hun robuustheid, hoge laadvermogens, lage bedrijfskosten, krachtige aandrijflijnen en hun uitstekende gebruiksgemak.

“De hoogwaardige DAF CF Construction-serie is de keuze van de Slowaakse klant; hij voldoet aan alle eisen van moderne bedrijfsvoering en biedt tegelijkertijd veel comfort voor de chauffeur”, aldus Viliam Bujna, CEO van LUXUR Media en uitgever van het tijdschrift Transport a Logistika. ”De robuuste constructietrucks van DAF bieden de hoogste laadvermogens op de markt, tegen de laagste bedrijfskosten.” “Bovendien zijn de geavanceerde en krachtige motoren perfect afgestemd op de geautomatiseerde TraXon versnellingsbakken en het brede assortiment in eigen huis ontwikkelde DAF-assen”, aldus Bujna. “Dat garandeert toonaangevende on- en off-road-capaciteiten. De CF Construction trucks zijn gewoonweg uitstekende bouwvoertuigen. De chauffeurs zullen het daarmee eens zijn, aangezien deze serie trucks hetzelfde toonaangevend comfort biedt als trucks voor langeafstandstransport.”

Een prijs om trots op te zijn

“We zijn oprecht trots dat we de TOP BAU TRUCK Award 2019 hebben ontvangen”, stelt Richard Zink, directeur Marketing & Sales en lid van de Raad van Bestuur van DAF Trucks. “Deze prijs is een waardevolle erkenning door een belangrijke groep Slowaakse experts. Bovendien onderstreept de award dat onze bakwagens en trucks voor het bouwsegment van hetzelfde hoge niveau zijn als onze bekroonde trekkers: zeer efficiënt, ongeëvenaard betrouwbaar en uiterst comfortabel.”

DAF breidt aanbod in constructiesegment verder uit

Om vervoerders een voertuig te kunnen bieden die nog beter past bij de inzet, breidde DAF Trucks onlangs haar leveringsprogramma uit met een aantal nieuwe voertuigconfiguraties, waaronder een 8x4 bakwagen met dubbel aangedreven tandem en een gestuurde naloopas. Bovendien introduceerde de Nederlandse truckfabrikant een 10-tons vooras, net als een volledig nieuwe niet-gestuurde 7,5-tons sleepas.

Gerelateerd