19 oktober 2021

Innovatie & Duurzaamheid

BEN JIJ FUTURE PROOF?

Het slot is van de samenleving, de economie zit in de lift en we mogen weer samenkomen. Dit is hét moment om als ondernemer je kansen te pakken!

Maar hoe dan? Bijvoorbeeld door nú te innoveren en je bedrijfsprocessen te digitaliseren. Het digitaal maken van de onderscheidende dienstverlening van jouw bedrijf is de basis om weer in contact te komen met je klanten en om te bouwen aan een relatie.

Digitalisering van het klantcontact betekent een verandering van denkwijze en handelen van de organisatie. Er zijn veel keuzes te maken als je jouw klantbelevingsstrategie verder wilt optimaliseren zoals kiezen uit de beschikbare middelen om dit proces te ondersteunen. Maar hoe maak je de juiste keuze en hoe transformeer je jouw organisatie naar een digitale denkwijze?

Wil jij met je bedrijf op weg naar de toekomst? Hierbij de ultieme tips:

“Een efficiënte keten maak je samen met klanten en afnemers”

Adriaan van Kalkeren - MCB

“Met digitalisering het verkoopproces ondersteunen is een middel om te groeien”

Hendrik Hulscher - Van Wanrooij Projectontwikkeling B.V.

“Het klantencontact verloopt digitaal en niet-digitaal, die kanalen moeten in elkaar overlopen”

Hanneke Kézèr - Hanos

“Laat je informeren, bekijk wat de prioriteit heeft voor jouw bedrijf en begin klein”

Wim Renders - HTSC