“Het topmanagement van de Nederlands grootste bedrijven bepaalt voor een groot deel het gezicht van de BV Nederland. Maar gek genoeg was er tot nu nog altijd geen platform waar ze samen werden gebracht. Maar met Nederland In Business bieden we vanaf nu een podium voor deze topondernemers. En daar zijn we gepast trots op”, stelt Rob Verdijk, CEO van In Business Network, initiatiefnemer en uitgever van Nederland in Business.”
Tom van Fulpen. CCO van In Business Network vult aan; “We bieden de leden van de C-suite de kans de brenger te zijn van de zakelijke boodschap van hun organisatie. Maar we zijn ook het kennis platform waar ondernemers terecht kunnen voor uiteenlopende onderwerpen. En door het organiseren van events zijn we ook letterlijk de ontmoetingsplek voor het verbreden of verdiepen van het netwerk. We bieden een veelzijdig crossmediaal platform. De verbindende factor die de leden van de C-suite informeert, attendeert, presenteert en samenbrengt
Juiste balans tussen off- en online
Rob en Tom geven aan dat ze niet zomaar in het gat van Nederland in Business zijn gesprongen. Bieden hebben enorm veel ervaring als uitgevers van businessmagazines. Zo zijn Brabant In Business en Spanje in Business ook titels van het succesvolle In Business Network. Rob: Met de opkomst van internet, websites en social media is al vaak het einde voorspeld van traditionele communicatiemiddelen. Maar onderzoeken en bereikcijfers bewijzen al een aantal jaren op rij het tegendeel. Ook anno 2025 is een publicatie in een magazine, print of digitaal, nog steeds een geweldig effectief middel in je communicatiemix. Met een goede mix van informatie (need-to-know) en verstrooiing (niceto-know) krijgt jouw boodschap in een magazine meer aandacht en creëer je een hechte band met je lezers.”
Tom: “Het combineren van drukwerk met een online marketingstrategie is zeker het overwegen waard. Het is als het samenvoegen van de oude en nieuwe inzichten in de visie op moderne marketing, wat interessante voordelen kan bieden. Het combineren van drukwerk met een online marketingstrategie diversifieert je communicatiekanalen, bouwt geloofwaardigheid op, biedt aanvullende informatie en versterkt je merkidentiteit. Het geheim zit hem in balans. Zorg ervoor dat je drukwerk en online marketing elkaar aanvullen en versterken, in plaats van met elkaar te concurreren.”
Het draait om verbinden “En onderschat de kracht van het netwerk niet”, besluit Rob. “Netwerken is één van de krachtigste manieren om je bedrijf te laten groeien. Het helpt je om nieuwe contacten te leggen, kennis te delen en samenwerkingen aan te gaan. Daarom noemen we ons ook vooral verbinders. Het samenbrengen van ondernemers is onze kracht. Dat doen we via onze platformen, maar soms is ook gewoon een telefoontje of appje voldoende om het verschil te maken. Of het nu in Brabant, Spanje of vanaf vandaag in Nederland is, dat maakt eigenlijk niet uit.”
Tom: “Sterker nog, waar mogelijk zullen we de verbinding ook tussen de diverse platformen leggen. Met een professioneel team, een krachtig netwerk en sterke partners als Dutch Global Media, een partner die we zeker niet onvermeld willen laten. Zij geloven in ons bedrijf en in deze uitgave. En dat geeft vertrouwen en overtuiging dat we met Nederland in Business een mooie stap hebben gezet.”
In Business Network
Luchthavenweg 59V
5659 EA Eindhoven
Nederland
085-0030042info@inbusinessnetwork.nlhttps://www.inbusinessnetwork.nl/
Rob Verdijk
rob@inbusinessnetwork.nlLinkedin







