2 december 2020

Retail & MarketingLifestyle

Meijs Wonen viert 30e verjaardag online en geeft reis naar Bonaire weg

Interieurspecialist Meijs Wonen in Tilburg bestaat 30 jaar. Eigenaar Bart van der Meijs gaat het jubileum groots (maar coronaproof) vieren, met de online jubileumactie DertigDagenMeijs.

DertigDagenMeijs

Van 18 december t/m 16 januari plaatst Meijs Wonen - 30 dagen lang - elke dag een nieuwe video op Instagram, Facebook en de site van het familiebedrijf. De korte filmpjes (voornamelijk opgenomen in de winkel zelf) gaan over interieurstyling, design en lifestyle, plus ze bieden een podium voor Brabantse muzikanten en koks. Daarnaast zijn er hilarische sketches met Leo Alkemade en Henrike Brouwer gefilmd, waarvoor de showroom van Meijs het decor vormde.

Steuntje in de rug

Bovendien is er aandacht voor regionale maatschappelijke initiatieven, zoals Vittorio Perzisch ijs - tegen eenzaamheid en voor verbinding - en het Ronald Mc Donald huis Tilburg, dat ouders van ernstig zieke kinderen o.a. de kans geeft om bij kinderen die zijn opgenomen te blijven slapen.

Tropische prijs

In elk filmpje zit een letter verstopt. Trouwe kijkers die de letters verzamelen en op dag 29 (15 januari voor 17.00 uur) de juiste zin naar meijsprijs@meijswonen.com mailen, maken kans op de MeijsPrijs: een vakantie in designvilla Kiki op Bonaire, compleet met vliegreis, huurauto en een snorkelsetje.

Meer informatie over dit project is te vinden op www.meijswonen.com