Favoriete hockeyschoen van veel Oranjespelers

Afbeelding

Steeds meer Oranjevrouwen en Oranjemannen spelen op Mizuno hockeyschoenen. Zo is de nieuwe Wave Panthera 2 de favoriete hockeyschoen van Thierry Brinkman, Koen Bijen, Seve van Ass, Steijn van Heijningen, Frederique Matla en Sanne Koolen. Ze behalen er de mooiste overwinningen mee. 

Je kunt altijd rekenen op de stabiele prestaties van de Wave Panthera 2. De comfortabele schoen heeft een bovenwerk in bootie-stijl dat de voet omsluit met een zachte pasvorm. Hij is verkrijgbaar in de nieuwe kleurstellingen Mugen en Funky Lime. De hockeyschoen is geschikt voor alle kunstgrasvelden, zowel water- als zandvelden.

Accelaratie, grip, demping, stabiliteit en comfort
De Panthera 2 is voorzien van een aantal essentiële, innovatieve features. De hockeyschoen heeft een ingenieuze zool met D-Flex Groove voor snellere acceleratie. De high-performance slijtvaste X10 rubberen zool biedt veel grip op het veld.

De befaamde Mizuno Wave-technologie zorgt voor een dynamische demping en stabiliteit. Aan de PoWnCe tussenzool dankt de lichtgewicht schoen zijn veerkracht en de cup binnenzool geeft de schoen zijn bekende, comfortabele pasvorm. 

Informatie
De Mizuno Wave Panthera 2 is verkrijgbaar bij sportzaken en webshops. Consumentenadviesprijs € 150 . Ga voor meer informatie naar www.mizuno.com.

Over Mizuno
Mizuno is een internationaal sportmerk opgericht in 1906 in Osaka (Japan). Het is uitgegroeid tot wereldwijde speler op het gebied van functionele sporten. Mizuno Corporation Netherlands vertegenwoordigt het merk in de Benelux waarbij de focus ligt op running, volleybal, handbal, korfbal, hockey, voetbal, judo en tennis. 

Mizuno is hoofdsponsor van de TCS Amsterdam Marathon. Daarnaast is ze official shoe supplier van de Nederlandse en Belgische volleybalbond en de Nederlandse korfbalbond. Het merk doet er alles aan om de hoogste kwaliteit sportuitrusting te ontwikkelen. Dat doet ze in samenwerking met sporters als Sergio Ramos, Estavana Polman, Mikkel Hansen en Laura Dijkema. 

Steeds meer sporters ontdekken de kwaliteit van Mizuno omdat het merk nooit concessies doet aan functionaliteit. In de Mizuno-filosofie leidt dit namelijk ook esthetisch altijd tot het meest geslaagde product. Mizuno Corporation Netherlands is gevestigd in Capelle aan den IJssel en heeft ook in Leusden een showroom. 

Bezoek de website of neem contact op met het marketingteam voor meer informatie over Mizuno: marketing.nl@eu.mizuno.com en www.mizuno.com.