23 april 2019

Innovatie & Duurzaamheid

Knaapengroep kiest voor oplossingen van NGU Group

NGU Group heeft een nieuw portal ontwikkeld waardoor zij de mogelijkheid hebben om hun ruime assortiment telefonie nog makkelijker bij klanten aan te bieden en hun tegelijkertijd te ontzorgen. Organisaties hebben behoefte aan  eïntegreerde oplossingen. NGU Group probeert toegevoegde waarde te creëren door persoonlijke benadering van de klant en tegelijkertijd te voldoen aan de hoge eisen van de beveiliging van persoonsgegevens. Bedrijven zoeken momenteel intensief naar oplossingen om de aankoop van telefonie voor medewerkers nog makkelijker te maken en tegelijkertijd te automatiseren. Het zoveel mogelijk vermijden van administratieve rompslomp speelt hierbij een belangrijke rol. NGU Central Store biedt bedrijven een oplossing om alle facetten rondom de aanschaf van mobiele telefoons en accessoires te faciliteren. “Samenwerken met NGU Group biedt ons, KnaapenGroep de kans om meer vrijheid te geven aan onze medewerkers en zelf volledig ontzorgt te worden op het gebied van de aanschafen registratie van mobiele telefoons. Binnen KnaapenGroep vinden wij het belangrijk om te investeren in onze mensen en daarbij goed te kijken naar de behoeftes van de medewerkers. We willen graag iets extra’s voor ze doen, zeker in de tijd dat personeelskrapte aan de orde van de dag is. Wij waren op zoek naar een partij die ons daar volledig in kan ontzorgen. Zo is de samenwerking met NGU Group ontstaan. Een medewerker van KnaapenGroep kan inloggen op het portal van NGU Group, dit ziet eruit als een webshop waar zij zelf een mobiele telefoon en of accessoires kunnen kopen. Iedere medewerker heeft een eigen budget ter beschikking gekregen dat bijgehouden wordt in het portal. Zij kunnen dus direct zien wat hun te besteden bedrag is en kunnen kopen wat ze willen. Mocht het budget niet toereikend zijn doordat een medewerker bijvoorbeeld de nieuwste telefoon wil hebben kan de medewerker het verschil via iDeal bijbetalen. Wij kunnen op deze manier ontzettend veel vrijheid bieden aan onze medewerkers. Voor de medewerkers werkt het ontzettend snel en makkelijk. Dit geeft onze medewerkers het gevoel dat hun persoonlijke behoeftes serieus genomen worden. NGU Group zorgt verder voor het gehele proces. Wij krijgen netjes facturen van de aankopen binnen het budget. Het voordeel van NGU Group is dat ze niet alleen mobiele telefoons en accessoires leveren, ze verzorgen ook reparaties aan diverse apparatuur. De medewerkers kunnen zelf een reparatie aanmelden via het portal. Het heeft voor mij als facilitair manager ontzettend veel meerwaarde om onze medewerkers op deze manier te bedienen, meer vrijheid en gemak voor de medewerkers en voor mij een samenwerking met één partij die mij volledig ontzorgt. Ik ben erg tevreden met de service die NGU Group mij biedt. Ze zijn altijd goed bereikbaar, vriendelijk, meedenkend en snel in hun handelen. Ik verwacht dat we onze samenwerking lang kunnen voortzetten!!”                 Centraliseer en beheer schades aan smartphones en tablets Vandaag de dag is iedereen eraan gewend om overal en altijd bereikbaar te zijn. Toch heeft iedereen wel een te maken gehad met een defecte smartphone, tablet of laptop. Niemand 'kan' meer zonder en iedereen wenst dat het apparaat zo snel mogelijk gerepareerd gaat worden. Dat geldt ook voor uw medewerkers! Als onderneming heeft u de behoefte aan een betrouwbare partner die professioneel problemen kan beoordelen en kan oplossen.   Verzekeringsmaatschappij & Assurantiekantoor Voor verzekeraars en assurantiekantoren heeft NGU Repair Business ook veel te bieden. Door een samenwerking met NGU Repair Business aan te gaan, kunnen wij u als verzekeringsmaatschappij of assurantie kantoor ontzorgen op het gebied van Mobile devices schade afhandeling. Mobile Budget Management System NGU Central Store is ontstaan vanuit een grote behoefte van bedrijven, die willen overstappen naar een budgetsysteem voor al hun medewerkers en zelf alles centraal geregeld willen hebben op het gebied van inkoop tot repair & after sales. Om administratief werk te voorkomen hebben wij een portal gebouwd, waarbij een bedrijf iedere werknemer kan aanmaken en budgetten kan toevoegen per medewerker.  Na aankoop genereert het systeem een factuur met daarbij specificatie van het aangekochte product en door welke werknemer dat is geweest. Hierdoor hebben bedrijven real-time toegang tot het systeem en kunnen alles op de voet volgen.

Gerelateerd