7 februari 2019

Lifestyle

Ticketverkoop Business Awards Baronie van Breda gestart

BREDA, 6 februari 2019 – Op dinsdag 26 maart 2019 vindt de tweede editie van Business Awards Baronie van Breda plaats. Geïnteresseerden kunnen vanaf vandaag hun entreeticket bestellen via www.babvb.nl. Business Awards Baronie van Breda is een awardshow waar ondernemerschap gevierd wordt en onderscheidende organisaties in het zonnetje worden gezet. Op 26 maart 2019 vindt de tweede editie plaats in de Grote Kerk in Breda. Het thema is ditmaal ‘How smart is your business – Hoe digitaal is uw succes?’. Welke succesvolle stappen hebben organisaties gezet, zodat zij zich geen zorgen hoeven te maken over de continuïteit van hun organisatie? Drie genomineerden strijden om award Organisaties uit Breda, Oosterhout en Etten-Leur die op onderscheidende wijze aan dit thema voldoen, konden zich kandidaat stellen om mee te dingen naar de prestigieuze Business Awards Baronie van Breda. Tientallen organisaties uit de regio hebben zich aangemeld en een gerenommeerde jury heeft het aantal kandidaten teruggebracht naar drie genomineerden. De genomineerden worden op 1 maart bekendgemaakt en deze drie strijden op 26 maart met elkaar om de felbegeerde Business Award. Entreetickets bestellen vanaf 1 februari Ondernemers en andere geïnteresseerden uit de Baronie van Breda kunnen getuige zijn van deze exclusieve awardshow. Op de website www.babvb.nl is sinds 1 februari de ticketverkoop van start gegaan. De businesstickets zijn verkrijgbaar voor € 76,76 per stuk. Voor dit bedrag worden gasten getrakteerd op een avondvullend programma met een dosis inspiratie en de allerbeste netwerkmogelijkheden. Het exacte programma wordt de komende periode bekendgemaakt. Houdt hiervoor de website www.babvb.nl in de gaten.

Gerelateerd