6 februari 2019

Oss heeft best beoordeelde KwikFit filiaal

Harderwijk, 6 februari 2019 – Het KwikFit filiaal aan de Rossinistraat 29 in Oss is voor de tweede keer op rij  door klanten beoordeeld tot klantvriendelijkste KwikFit filiaal van Nederland. Dit blijkt uit onderzoek onder ruim 50.000 klanten. Het filiaal werd gewaardeerd met ruim een 9 vanwege de inzet van het personeel en de klantvriendelijkheid. De vestiging in Nijmegen heeft met een 8,96 de 2e plaats gehaald en de nummer 3 is de vestiging in Noordwijk met een score van 8,89. Service waar je blij van wordt! Door feedback te vragen aan onze klanten, zien KwikFit of haar klanten blij zijn met onze service en de kwaliteit van ons werk. We krijgen zo ook inzicht in de punten die aandacht verdienen, zodat we deze kunnen verbeteren. Ieder jaar stijgt ons landelijke gemiddelde klantcijfer. In 2012 zijn we gestart met een 8 en inmiddels zitten we op gemiddelde van 8,6. Daar worden we blij van. Waardering klanten is mooiste prijs Arjan van der Meer, Marketing Director bij KwikFit over deze waardering: “De waardering van klanten is voor medewerkers van KwikFit de beste feedback die je ze kunt geven. Voor de tweede keer op rij gooit het filiaal in Oss de hoogste ogen. Over het personeel van dit filiaal ontvingen we niets dan lof. “Er wordt hard gewerkt”, “Ze houden zich aan de afspraken”, en “Ontzettend vriendelijk personeel” waren enkele van de commentaren die we ontvingen. We feliciteren het filiaal met deze uitstekende score!” Filiaalmanager Mohammed Bounessah is enorm blij met deze eerste plek. “Dat wij voor de tweede keer hebben gewonnen, maakt mij trots. Wij zijn altijd oprecht geïnteresseerd in onze klanten. We proberen mee te denken om tot een goede oplossing te komen. Dat onze klanten dit zien en waarderen, is de mooiste prijs die wij kunnen krijgen.“ Verkiezing ‘Beste KwikFit-vestiging’ Traditiegetrouw strijden alle KwikFit–vestigingen in het land elk jaar om de titel ‘Beste KwikFit-vestiging van Nederland’. De winnaar van deze interne verkiezing wordt bepaald aan de hand van het oordeel van klanten over ‘hun’ KwikFit-vestiging. Via een enquête zijn bezoekers van de vestiging gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid, wachttijd, kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en de prijs en of ze een bezoek aan de desbetreffende KwikFit-vestiging zouden aanbevelen aan hun vrienden, familie en kennissen.