28 november 2018

Somention en Zuiver Media bouwen verder aan succesvolle en intensieve samenwerking

Dat een goedlopende samenwerking waardevol is, is geen verrassing. Daarom slaan Somention en Zuiver Media na meerdere succesvolle samenwerkingen de handen ineen en gaan een officieel partnership aan. De twee bedrijven met Rotterdamse roots blijven als autonome bedrijven werken, maar wel in het verlengde van elkaar. Charlotte Koeleman, Client Director bij Somention vertelt: “We zijn heel erg blij en ontzettend trots op ons partnership met Zuiver. Zo kunnen we onze krachten bundelen, waardoor we op het gebied van (social) media en advertising onze klanten steeds beter van dienst kunnen zijn.” In oktober zijn de handtekeningen dan ook definitief gezet en is een succesvolle samenwerkingstoekomst echt begonnen. Impactvolle content Waar de nadruk bij Somention vooral op social media, het creëren van content en webcareservice ligt, houdt Zuiver zich bezig met advertising en mediaplanning en -inkoop in de breedste zin van het woord. Het fullservice mediabureau huist nu nog in Den Haag, maar zal over ruim een jaar in Rotterdam te vinden zijn, net als Somention. De twee bedrijven werken al samen voor onder meer M line matrassen en Rotterdam The Hague Airport, en zijn voornemens om het gezamenlijke portfolio steeds verder uit te breiden. Edwin Werkman, founder Zuiver Media: “Als Zuiver Media richtten we ons alleen op paid media en daarmee op betaalde campagnes op de verschillende social mediakanalen. Door de intensieve samenwerking met Somention zullen we onze diensten uitbreiden met owned media. De contacten zijn warm en innig en bovenal past ieders DNA uitermate goed bij elkaar”.