29 januari 2019

Lifestyle

Know the Name

Interview Brabant Business Media, 21 januari 2019 Beelden: - foto van Michel met daaronder de tekst: ‘Doen waar je goed in bent, dát gun ik je!’ - foto van de kleding met daaronder de tekst: Alle KTN-producten worden mens- en milieuvriendelijk geproduceerd; dus zonder kinderarbeid, Co2 uitstoot en mét gebruik van 100% organische stoffen. - foto van een opkomend talent met daaronder de tekst: Dankzij KTN kan ik mijn kans op een topsportcarrière verzilveren! Wij zijn de schakel tussen opkomend talent en hun sponsors Know The Name (KTN) is een organisatie die opkomend talent zichtbaar maakt met gepersonaliseerde kwaliteitskleding om daarmee kansen te creëren op het juiste moment in beeld te zijn. Onze talenten en hun sponsors laten zien dat ze bij elkaar horen omdat ze geloven in de kracht van samenwerking en support. Als je voelt dat anderen in jou geloven en verder helpen, dan ben je elke dag gemotiveerd om het beste uit jouw talent te halen. Maar om op te vallen moet je natuurlijk wél zichtbaar zijn. Als schakel tussen opkomend talent en hun sponsors biedt KTN een podium om naam te maken en te schitteren! Zo geven wij opkomend talent een naam. Know The Name: that’s the game! Onze talenten zijn goud waard! Opkomende talenten hebben niet altijd de middelen om hun droom te realiseren of het podium om op te vallen bij personen en organisaties die hen verder kunnen helpen. Het hebben van een talent is een onbetaalbare gave en dus goud waard. Voor alle betrokkenen. Meer dan 1 miljard hits op ‘knowthename’ geven ook alle sponsors binnen de KTN Community een podium! Sponsors zien wij in de meest brede zin van het woord. Dat kunnen bedrijven zijn of privépersonen, zolang zij onze opkomende talenten maar een hart onder de riem steken en helpen zichtbaar te worden, zowel online als offline. Door sponsoring of aankoop van de stoere KTN-kleding. Inmiddels zijn wij daardoor gelinkt aan meer dan 1 miljard hits en daarmee zijn onze sponsors ook breed bij elkaar in beeld en weten elkaar zo te vinden. Help je ook mee? Elk opkomend talent verdient een goede naam. Jouw naam! KTN doneert niet alleen sponsorgeld van bedrijven in het KTNFund maar ook geld dat binnen de KTN community verdiend wordt met de aankoop van KTN-sportkleding én TalentenEuro’s die de leden kunnen verdienen door actief online te werken aan de zichtbaarheid van favorieten. Zo maken zij vaak alsnog hun eigen dromen via een ander waar. Wij zijn trots op onze partners, aanmoedigers en vrienden! Binnen een samenwerking met KTN zoeken wij altijd aansluiting bij de maatschappelijke en sociale doelstellingen van organisaties zodat zij met één van onze sponsorpakketten kunnen uitstralen waar ze zelf voor staan. Wij kennen vrienden, aanmoedigers en partners. Kijk op www.knowthename.nl voor het pakket dat bij jou past! Van alle verkochte sponsorpakketten en –kleding gaat 10% direct via het TalentFund naar de talenten in de vorm van reis- en verblijfkosten, materiaal etc. De overige 90% wordt besteed aan zichtbaarheid want als je niet zichtbaar bent, ben je niet vindbaar, niet volgbaar en kunnen supporters niet over jou vertellen en anderen aanmoedigen de talenten nóg verder te brengen. If you know the name, you can support their game! ------------------------------------------------------------------------ Over de ondernemer Michel Maljers Michel Maljers is een succesvolle meervoudige ondernemer die gelooft in de kracht van netwerken om met elkaar tot de mooiste zaken te komen. Nadat hij vele start-ups begeleid heeft en merkdenken bijna tot kunst verheft doordat hij verschillende merkconcepten uitdacht, ontwikkelde en weer verkocht, kwam hij terug bij één van zijn eerste passies: tennis. Toen hij als jonge jongen opviel in Amerika diende zich een hele mooie mogelijkheid aan om zijn talent te verzilveren in de vorm van een sportopleiding in het team van Agassi. Op dat belangrijke en kansrijke moment waren er toevallig niet de middelen om dat mogelijk te maken. Later waren de middelen er wel maar was het momentum van fysiek op je best zijn, voorbij. En hoewel zijn eigen kans op een toptenniscarrière voorbij ging, weet hij met Know The Name andere opkomende talenten vleugels te geven. Zelf zegt hij hierover: ‘Ik wou dat ik toen een Michel gekend had en gun elk talent dat er mogelijkheden zijn als je op je best bent!”

Gerelateerd