Home Thema'sRetail & Marketing H&M OPENT IN BREDA EERSTE WINKEL IN NEDERLAND MET VERNIEUWD INTERIEURCONCEPT

H&M OPENT IN BREDA EERSTE WINKEL IN NEDERLAND MET VERNIEUWD INTERIEURCONCEPT

by Brabant Business Media

Zaterdagochtend 22 juni openen om 10.00 uur op de Ginnekenstraat in Breda de deuren van de nieuwe vestiging van H&M, waar alle concepten onder één dak te vinden zijn. Dit is de eerste Nederlandse H&M-winkel met de vernieuwde look en feel van het merk, waarmee het klanten een overzichtelijke winkelervaring en meer inspiratie wil bieden. Ook is er een bijzonder ruim assortiment van het interieurconcept H&M Home te vinden.

Waar de collecties voorheen verspreid over drie verschillende vestigingen in de binnenstad ondergebracht waren, bevindt zich vanaf zaterdag alles onder één dak. Verdeeld over drie verdiepingen en zo’n 3.000 m2 shop-oppervlakte, zijn er naast H&M Home ook de concepten Beauty, Ladies, Divided, Men’s, Baby en Kids. Ook is de Click & Collect-service beschikbaar, waarmee klanten online bestellingen in de winkel kunnen afhalen en retourneren.

De eerste honderd klanten worden zaterdag verwelkomd met bloemen en een goodiebag, waarin onder andere een kraskaart met shoptegoed zit. Members ontvangen op de dag van de opening 15% korting op een artikel naar keuze. Bij de afdeling H&M Home kunnen klanten een houten snijplank laten graveren met een persoonlijke boodschap.

Inspiratie

“Shoppingstad Breda is bij uitstek de plek om onze eerste Nederlandse winkel met een vernieuwde look en feel te introduceren. Door de warme kleuren, veel daglicht en het gebruik van natuurlijke materialen en planten hebben we een plek willen creëren waar onze klanten zich welkom en thuis voelen. Dat hebben we heel letterlijk genomen door ons H&M Home concept de hoofdrol te geven in deze winkel. Ook de ruime, overzichtelijke opzet zorgt voor een inspirerende winkelervaring voor iedereen. Wij zijn blij dat we onze klanten in Breda, die enorm belangrijk zijn voor ons, als eerste

deze nieuwe ervaring kunnen bieden. We verheugen ons erop om te horen wat ze van onze winkel vinden”, vertelt Susan Krau, country manager van H&M Nederland.

Certificaat

H&M kreeg onlangs van keuringsinstantie Kiwa als eerste retailer het ‘ISO 50001:2018’ certificaat, de hoogst haalbare certificatie voor een energiemanagementsysteem. Hiermee voldoen de winkel in Breda, maar ook de andere vestigingen in Nederland, aan alle normen van deze internationaal erkende standaard en alle nationale- en EU-wetten en -regels met betrekking tot klimaat en milieu. Duurzaam ondernemen is een van de kernwaarden van H&M. Met een energiemanagementsysteem wordt nauwkeurig beoordeeld waar en wanneer energiebesparing mogelijk is. Ook voor de verdere toekomst zet H&M hoog in: het doel is om in 2040 klimaatpositief te zijn in de hele waardeketen.

H&M biedt altijd mode en kwaliteit voor de beste prijs op een duurzame manier. H&M’s kledinginzameling met als motto ‘Laat fashion geen vuilnis worden’, geeft klanten de mogelijkheid om gebruikte kleding en huishoudtextiel in te leveren in de winkel. Alle textiel wordt opnieuw gebruikt of gerecycled en de klant ontvangt voor iedere volle tas een kortingsbon van 15% op een artikel naar keuze. Speciaal voor de opening krijgen klanten dit weekend twee kortingsbonnen. Meer informatie is hier te vinden.

Gerelateerde Posts