Partner

5 april 2019

Binnen is buiten, buiten is binnen.

Geschreven door Lesley Kleef, columnist Brabant In Business

Iedereen merkt het als je ‘skin’ niet in lijn ligt met je ‘soul’. Of als je A zegt, maar B doet. Wat je doel als organisatie ook is, het vraagt altijd om synergie tussen binnen en buiten. Het succes van het één, bepaalt het succes van het ander. Je merk is meer dan je logo. Het is de opstelsom van álle contactmomenten: van je klantenservice tot je brochure en van je website tot je sales. Een sterke identiteit maakt het verschil! Alleen ... wanneer nemen we de tijd om er bij stil te staan? Eigenlijk heeft het altijd je aandacht nodig. In de 'rush' even stilstaan bij essentiële vragen, zoals: zijn we nog scherp op onze klantwaarden, doen we nog wat we beloven en ook, zijn we voorbereid op eventuele tegenslagen? Zeker in de huidige tijd merken we dat organisaties het fijn vinden om te sparren over de kern van de onderneming en hoe die het best gecommuniceerd kan worden. Als je van je eigen kracht wilt uitgaan, moet je die kracht wel kennen. En niet alleen jij als ondernemer, maar iedereen op de werkvloer. Het verhaal moet in de mensen zitten, niet alleen in de brochure. Je kunt extern pas iets waarmaken als het intern wordt doorleefd. Het liefst als één geïntegreerde aanpak, alleen zo zorg je dat elk contactmoment met je klant is gestoeld op hetzelfde DNA. Wil je dat je ‘skin’ helemaal in lijn ligt met je ‘soul’? Dat begint met de Soulid Merkcheck ‘Word één’. We duiken 1-op-1 de diepte in. Het enige wat wij vragen? Gun jezelf 60 minuten van je tijd. Je krijgt de Merkcheck van ons cadeau! Lesley Kleef Directeur Soulid Meer weten of direct inschrijven? Bel met +31 6 558 832 22 of mail naar info@soul-id.nl

Gerelateerd